Mataró Notícies

Un vídeo promocional del TCM assoleix 7.000 visualitzacions en menys d'una setmana

Un vídeo promocional del TCM assoleix 7.000 visualitzacions en menys d'una setmana

Eli Solsona

Un vídeo promocional del TecnoCampus, fet en format “Fake Dub”, assoleix més de 7.000 visualitzacions al YouTube en menys d’una setmana. El vídeo és una modalitat del popular libdub que, a diferència d’aquest, no es realitza en un sol pla seqüència i conté efectes especials. A més, no utilitza una cançó comercial coneguda. Tanit Palay, una de les autores del Fake Dub, es mostra sorpresa per l’allau de visualitzacions que ha tingut en els primers dies.

La idea de tirar endavant aquest Fake Dub, segons explica Palay, va sorgir per la voluntat de “fer caliu” entre els estudiants de les diferents universitats del TecnoCampus. El vídeo promocional, en el qual hi participen centenars d’estudiants, disposa de cançó pròpia “Un final de cine”, composada per l’ocasió per Àngel Valverde, a través de la qual se’ns trasllada a un seguit de gèneres cinematogràfics, fent referència als seus personatges més característics. Els mateixos estudiants i professors que han participat en aquesta iniciativa, interpreten al vídeo conegudes figures i personatges del món del cinema.

El vídeo acaba amb una FlashMob final a la plaça del Tecnocampus, on tots canten i ballen el tros final de la cançó, que es va difondre prèviament a través de YouTube per a que tothom la pogués aprendre. Aquest “Fake Dub” és obra Núria Soler i Tanit Palay, totes dues estudiants del Graduat en Mitjans Audiovisuals, i que han tingut el suport dels professors Àlex del Olmo, Àngel Valverde i David Minguillón.