Mataró Notícies

L'èxit del MOW en garanteix la segona edició

L'èxit del MOW en garanteix la segona edició

Eli Solsona

L’èxit del Mataró Opportunity Weekend en garanteix la segona edició. Així ho ha assegurat a Mataró Ràdio el president de l’IMPEM, Miquel Rey. Ha aplaudit la feina feta pels comerciants i restauradors. Rey ha celebrat que els carrers de la ciutat s’hagin omplert de gom a gom aquest dissabte amb el Shopping Night.

L’èxit d’aquesta iniciativa, que tenia com a objectiu promocionar els atractius de Mataró amb descomptes a les botigues o menús especials de 12 euros, a més a més d’activitats al carrer, avalen l’organització d’una segona edició l’any que ve. Rey també explica que no descarten organitzar alguna experiència similar en un altre moment de l’any.

Aquest dissabte a la nit, el centre de la ciutat s’ha omplert de gom a gom. Les botigues han obert fins a la mitjanit i els descomptes, les promocions i les activitats especials que es feien al mateix interior dels comerços han atret molts clients. Pel que fa a la restauració, molts establiments han tornat a oferir menús a 12 euros aquest dissabte. Els menús dels restaurants i els horaris especials de les botigues s’han completat amb els concerts, photocalls i degustacions al carrer. De cara a una futura edició, però, Miquel Rey considera que caldria millorar alguns aspectes com per exemple afegir més propostes culturals, uniformitzar els descomptes als comerços i flexibilitzar el preu dels menús dels restaurants.

En total han estat 180 botigues i més d’una trentena de restaurants els que han participat al Mataró Opportunity Weekend.

Etiquetes: