Mataró Notícies

Quatre estudiants del Tecnocampus creen una innovadora empresa de comunicació multicanal

Quatre estudiants del Tecnocampus creen una innovadora empresa de comunicació multicanal

Clara Sanchez

Quatre estudiants del TecnoCampus creen l'empresa DirCom Marketing, dedicada a la comunicació multicanal. Una empresa que està instal·lada a la incubadora del Tecnocampus des del novembre de l’any passat. Ara per ara, aquesta comunicació multicanal l’apliquen al sector hoteler. Sincronitzen les diferents vies de comunicació de l’hotel amb l’hoste per oferir la informació del propi establiment, de l’entorn i complementària de manera més eficient. D’aquesta manera l’hotel aconseguirà una major fidelització dels seus clients.

Es tracta d’una de les poques empreses tant a nivell de Catalunya com d’Espanya que apliquen la comunicació multicanal de manera completa. Un dels impulsors de DirCom Marketing detalla que una de les possibilitat que tenen de cara al futur de l’empresa és la diversificació dels sectors. Segons detalla, el sector hoteler té molt de camp per recórrer però la comunicació multicanal podria tenir aplicació per exemple en l’àmbit universitari, entre altres.

La comunicació multicanal és la branca més innovadora de DirCom Marketing però també treballen en el màrqueting i la comunicació 2.0 per a empreses.