Mataró Notícies

La Fundació TecnoCampus uneix esforços amb el Club Marketing Barcelona

La Fundació TecnoCampus uneix esforços amb el Club Marketing Barcelona

Marta Gómez Castellà

La Fundació Tecnocampus vol seguir potenciant la innovació i el màrqueting dins del sector acadèmic i empresarial. Per aquest motiu aquesta setmana s’ha signat un conveni de col·laboració en els àmbits de la formació, investigació científica, desenvolupament tecnològic i transferència de tecnologia, comunicació i divulgació. Un conveni que, segons la Fundació, afavorirà als estudiants d'aquesta disciplina però també a les empreses per aconseguir la diferenciació.

El conveni, signat precisament amb la institució que reuneix a tots els agents implicats en el món del màrqueting, el Club Marketing Barcelona, genera sinèrgies entre ambdós ens i posa sobre la taula el paper que han de tenir les empreses però també els estudiants amb aquesta nova estesa de mans.

Aquesta bona entesa entre institucions ja contempla un nou club d'estudiants pioner que ara per ara vol analitzar quines són les demandes, en aquest cas, dels estudiants de màrqueting.

A més a més de la presidenta del Tecnocampus i el president del Consell Acadèmic del Club de Marketing de Barcelona també ha signat el president de l?Associació Club Marketing Barcelona, Lluís Torra.