Mataró Notícies

Nova etapa a Bulevards Mataró

Nova etapa a Bulevards Mataró

Sergi Ruiz

Després de 15 anys amb Jordi Llargués al capdavant, l’entitat es refunda i canvia de nom i de junta. Maria Jesús Castellà és la nova cara visible de l’entitat comercial, que ara es diu Bulevards de Mataró i Maresme.

El que ha estat president de Bulevards de Mataró durant els 15 anys d’existència de l’entitat diu adéu al seu càrrec. Jordi Llargués acaba aquest 2017 la seva etapa com a comerciant i per tant considera que no té sentit continuar al capdavant de l’associació comercial. Paral·lelament, des de fa tres anys, s’ha iniciat un procés perquè l’entitat que estava registrada com a “nou centre comercial”, deixi d’existir per donar pas a una associació de nova creació que porta per nom la marca Bulevards. Jordi Llargués fa balanç dels 15 anys que ha estat al capdavant de l’associació comercial Boulevards de Mataró. Uns anys que segons detalla es poden resumir amb tres xifres: 15 anys d’associacionisme, 12 de la marca Boulevards i 16 anys de campanyes de Nadal en el paraigües de l’entitat. Pel que fa al panorama comercial dels darrers 15 anys, Llargués el valora com a molt desigual. Una etapa indiscutiblement marcada per la crisi econòmica i per l’estancament en l’arribada de la locomotora comercial, que assegura hauria estat un revulsiu pel comerç ciutadà.

Maria Jesús Calleja encapçala la nova etapa

Maria Jesús Castellà serà l’encarregada de succeir a la presidència Jordi Llargués. Un repte que la nova presidenta assumeix com un gran orgull i una gran responsabilitat a causa de la bona herència rebuda de la junta anterior. Una herència entre la qual Castellà destaca la dedicació amb la que Llargués va conduir Bulevards de Mataró durant 15 anys i que va portar a la ciutat activitats com ara el Fira Màgic o la pista de gel “Kinder Ice” que porta dos anys instal·lant-se durant l’època de Nadal al Parc Central. Un dels primers reptes que ha encarat Maria Jesús Castellà al front de l’entitat ha estat la campanya comercial de nadalenca. Una campanya que Castellà valora de positiva perquè ja que poc a poc la gent comença a comprar una mica més que els darrers anys. El repte més important, però, ha estat l’inici de les rebaixes després de la liberalització que aprova la nova llei de comerç catalana. Una normativa que de moment, segons Maria Jesús Castellà, ha generat desgavell i incertesa. En vistes al futur del comerç de Mataró, Castellà creu que la capital del Maresme ha de resoldre és el difícil accés a la ciutat i la falta de places de pàrquing. Amb l’entrada de la nova junta directiva, Bulevards de Mataró passarà a anomenar-se Bulevards de Mataró i Maresme.